Specjalista ds. Back office

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiadanie na zapytania sprzedażowe (e-mail, telefon,)
  • Wykonywanie regularnych rozmów telefonicznych lub e-mailowych z obecnymi klientami w celu podnoszenia ich satysfakcji i identyfikacji nowych potencjalnych potrzeb
  • Współpraca z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy
  • Bieżący kontakt z działem handlowym i jego wsparcie
  • Weryfikacja i kontrola dokumentów firmowych
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania :

  • Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i pracy zespołowej,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy o produkcie.
  • Otwartość na nowe wyzwania

To oferujemy:

  • Umowa zlecenie/umowa o pracę
  • Wysokie wynagrodzenie
  • Stabilność, ponad 10 lat na rynku!
  • Cykliczne szkolenia (branżowe, rozwojowe)
  • Ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Atrakcyjna lokalizacja biura