Asystent(ka) B2B

Jakie będą Twoje zadania?

  • Wsparcie logistyczne i administracyjne
  • Organizowanie i umawianie spotkań
  • Kontakt z firmami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Współpraca z innymi działami

Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta – bezpośredniej lub telefonicznej, mile widziane na rynku B2B
  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Dokładności i bardzo dobrej organizacji pracy
  • Zdolności wykonywania pracy zorientowanej na wynik
  • Otwartości i chęci rozwoju

Na co możesz od nas liczyć?

  • Możliwość rozwoju
  • Umowę o pracę
  • Programy pracownicze wśród nich „Pamiętamy o Twoich urodzinach”!
  • Przyjazną atmosferę
  • Wdrożenie i szkolenia
  • Miejsce pracy: Gdynia – Inkubator Przedsiębiorczości (3 min do PKM/ parking)

Dokumenty aplikacyjne prosimy wysłać na adres praca@globaleco.pl lub wyślij zgłoszenie przez formularz:

Aplikuj na stanowisko

Kliknięcie przycisku APLIKUJ jest równoznaczne z wyrażeniem przez Ciebie zgody na przetwarzanie przez administratora tj. GlobalECO Twoich danych osobowych, przekazanych nam w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu rekrutacyjnym. W przypadku zainteresowania innymi procesami rekrutacyjnymi prosimy o wyrażenie zgody:

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Podaj telefon – oddzwonimy!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych w celu realizacji usługi polegającej na kontakcie z pracownikiem GlobalECO.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja GlobalECO z Gdyni.