Asystentka zarządu
Twój zakres obowiązków
- Organizacja i kompleksowa obsługa biura Zarządu,
- Zarządzanie kalendarzami,
- Organizacja wyjazdów służbowych,
- Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji kierowanej do Zarządu,
- Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
- Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
- Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych),
- Inne prace administracyjne.
Nasze wymagania
- doświadczenie na zbliżonym stanowisku pracy,
- bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
- znajomość programów pakietu MS Office,
- nienaganna prezencja, dyplomacja, dyskrecja.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- atrakcyjne warunki pracy,
- cykliczne szkolenia (branżowe, rozwojowe),
- elastyczny czas pracy,
- ubezpieczenie na życie – opłaca pracodawca,
- program poleceń pracowników,
- spotkania integracyjne.