Asystentka zarządu

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja i kompleksowa obsługa biura Zarządu,
  • Zarządzanie kalendarzami,
  • Organizacja wyjazdów służbowych,
  • Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa spotkań,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji kierowanej do Zarządu,
  • Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, redagowanie pism, weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów,
  • Dbałość o estetykę pomieszczeń biura,
  • Zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych),
  • Inne prace administracyjne.

Nasze wymagania

  • doświadczenie na zbliżonym stanowisku pracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • znajomość programów pakietu MS Office,
  • nienaganna prezencja, dyplomacja, dyskrecja.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
  • nowoczesne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne warunki pracy,
  • cykliczne szkolenia (branżowe, rozwojowe),
  • elastyczny czas pracy,
  • ubezpieczenie na życie – opłaca pracodawca,
  • program poleceń pracowników,
  • spotkania integracyjne.